آموزشگاه بوشهر

لیست آموزشگاه های زبان در بوشهر – آدرس و تلفن

لیست آموزشگاه های زبان آلمانی، انگلیسی، فرانسه، ترکی در بوشهر

در دنیای امروزی دانستن حداقل یک زبان خارجی یک ضرورت محسوب می شود.برای مطالعه سورس های خارجی، تبادل نظر با متخصصان در سراسر دنیا وسفر به خارج از کشور احتیاج داریم تا زبان خارجی را یاد بگیریم.به همین منظور اسامی آموزشگاه های زبان بوشهر، به همراه آدرس آموزشگاه های زبان بوشهر را در جدول زیر جمع آوری کردیم.درجدول زیر :

لیست آموزشگاه های زبان آلمانی در بوشهر

لیست آموزشگاه های زبان انگلیسی در بوشهر

لیست آموزشگاه های زبان فرانسه در بوشهر

لیست آموزشگاه های زبان ترکی در بوشهر

قرار دارد.

کانون زبان ایران بوشهر – زبان بوشهر – ایران آکسفورد بوشهر – خانه زبان نوید بوشهر – خانه زبان کودک بوشهر – آموزشگاه زبان انگلیسی آریا – موسسه زبان آریا بوشهر – آموزشگاه زبان عربی در بوشهر – بهترین زبانسرا بوشهر

ردیف نام آموزشگاه نشانی آموزشگاه های زبان بوشهر شماره تماس
1 موسسه زبان گاما

بوشهر ، خیابان باهنر ، جنب کلینیک پوست و مو گلبرگ ، پلاک ۷۵

09190192061
09190192568
2 موسسه ایران آکسفورد بوشهر، میدان امام، کوچه پرده سرای دیبا 077-33555948
3 آکادمی زبان آیندگان بوشهر بوشهر، خیابان امام خمینی، روبروی استانداری، بوستان 5
بوشهر، بهمنی، روبروی سه راه دواس
077-33533165
077-​33455782
4 موسسه زبانهای خارجی آریا دانش بوشهر بوشهر، خیابان سنگی، کوی بوستان 30 077-33325470
5 زبانسرا بوشهر بوشهر، میدان امام خمینی، کوچه استانداری 077-3141
6 خانه زبان نوید بوشهر بوشهر، بهمنی، خیابان پست 077-33442992
7 کانون زبان ایران بوشهر، خیابان امام خمینی، بلوار رییس علی دلواری، جنب شرکت نفت 077-33320741
8 آموزشگاه زبان انگلیسی ندای شکوه بوشهر، پایگاه هوایی بوشهر، منطقه داخل، روبروی بانک حکمت 077-3156247

چرا باید زبان خارجی یاد بگیریم ؟

مهاجرت

وقتی که به یک منطقه یا کشور خارجی مهاجرت کنید، یادگیری زبان محلی آن مکان، حتی اگر بسیاری از افراد آن منطقه زبان مادری شما را متوجه می شوند، کمک می‌کند تا راحت‌تر ارتباط برقرار کنید.

برای مثال اگر مقدمات زبان انگلیسی را یاد گرفته‌اید اما قصد مهاجرت به هلند را دارید (کشوری که بسیاری از افراد با زبان انگلیسی آشنا هستند)، باز هم ارزش دارد تا زبان محلی هلند را یاد بگیرید. این کار علایق شما به محیطی که در آن کار یا زندگی می‌کنید را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود حتی احساس غریبی کمتری داشته باشید.

دوستان و آشنایان

اگر همسر، فامیل یا دوستان شما به زبانی متفاوت صحبت می‌کنند، یادگیری زبان آن‌ها بازهم در برقراری ارتباط بهتر و راحت‌تر شدیدا توصیه می‌شود. زبان آن‌ها را که بدانید حتی فهم فرهنگ و طرز فکر آن‌ها هم برای تان راحت‌تر است.

کار

اگر در محیط کار نیاز به ارتباط دائم با کسانی دارید که به زبان شما صحبت نمی‌کنند، دانستن زبان‌ آن‌ها می‌تواند به صحبت‌های راحت‌تر، فهم بیشتر، اشتراک گذاری ایده‌ها و در نهایت ارتباطی سریع‌تر منجر شود. شما حتی می توانید در زمینه کاری خودتان قرارداد‌های بیشتری ببندید، فروشتان را بیشتر کنید و راحت‌تر ارتقای شغلی بگیرید.

تحقیق و مطالعه

اگر یک دانش آموز یا دانشجو هستید و برای جمع آوری اطلاعات درباره یک موضوع به دنبال منابع بروز و بیشتری هستید، یادگیری زبان جدید دسترسی به فضای وسیع‌تری از منابع پیرامون موضوع مورد تحقیق به شما می‌دهد و این امکان فراهم می‌شود تا با دانشجویان یا محققین کشور‌های دیگر وارد ارتباط و تبادل نظر شوید.

مسافرت

یادگیری یک زبان خارجی یا زبان انگلیسی برای ما ایرانی‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. مسافرت به کشور‌های مختلف در صورتی که فقط مقدمات زبان انگلیسی را بلد باشید، شاید بتواند در انجام بسیاری از کار‌های ابتدایی و مقدماتی در هنگام سفر مفید و کار راه انداز باشد. اما دائم مجبورید با سرعت بسیار آهسته کلمات را به کار ببرید یا بخواهید صدای خود را بلند کنید تا تلفظ دقیق آن عبارت به گوش شنونده برسد.

در هر حال اگر بخواهید از سفر خود لذت بیشتری ببرید و برای مثال بلیط بخرید، نوشیدنی سفارش دهید، منوی رستوران را براحتی بخوانید و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید، دانستن یک زبان خارجی مناسب آن کشور از جهات مختلف به شما کمک می‌کند.

تحصیل در خارج از کشور

اگر برای درس خواندن در یک دانشگاه خارجی برنامه‌ریزی کرده‌اید، به درک مناسب از زبان آن کشور نیاز دارید. البته ممکن است در همان دانشگاه دوره‌هایی برای یادگیری سریع زبان همان کشور برگزار شود، اما حتی اگر با مقدمات آن زبان هم آشنا باشید، در این زمینه جلوتر خواهید بود و همان وقت را می‌توانید صرف تحصیل خود کنید.

دلایل فرهنگی!

علاقه داشتن به فیلم، سریال، موزیک یا حتی شعرهایی که به زبان‌های خارجی نوشته شده‌اند، خود به تنهایی یکی دیگر از دلایلی است که شما را برای درک راحت‌تر و بهتر آن‌ها ترغیب می‌کنند تا یک زبان جدید را یاد بگیرید.

بسیاری از فیلم ها و سریال ها و محتوای رسانه ای به زبان انگلیسی در دسترس هستند که لذت تماشای این محتواها و همزمان فهمیدن زبان آن ها را می توانند برای شما دو چندان کنند.

تقویت حافظه

یکی از دلایلی که شاید انتظارش را نداشتید، تقویت حافظه است. دلایل و مدارک زیادی وجود دارند که مدعی اند دانستن چند زبان می تواند از حافظه شما در گذر زمان محافظت کنند. چند زبان دانی! تا ۵ برابر خطر ابتلا به برخی از نمونه های فراموشی به صورت سطحی و به صورت آلزایمر را نسبت به کسانی که تنها به یک زبان صحبت می کنند، کمتر می کند.

یک چالش جدید

اگر از چالش‌های جدید استقبال می‌کنید، یاد گرفتن یک زبان خارجی همیشه یک چالش جذاب و هیجان انگیز است. دانستن یک زبان، هیچوقت کافی نیست، هر زبان به همراه خود یک دنیای جدید از فرصت‌ها و جذابیت‌ها را به شما می دهد.

زمان کوتاه

یادگرفتن بسیاری از زبان ها تنها به نیم ساعت مطالعه روزانه زمان نیاز دارد. اگر همین مدت زمان کم را روزانه و مستمر برای یادگیری و تمرین یک زبان جدید به کار گیرید، می توانید در طول چند ماه یک زبان جدید را به طور کامل آموزش ببینید.

آیا یادگیری زبان انگلیسی سخت است؟

بر خلاف زبانهای دیگر، زبان انگلیسی هیچ اصولی مبنی بر پوشش، جنسیت و توافق کلمات ندته و مسلما یک سیستم دستور زبان ساده دارد. انگلیسی زبانان گاهی با یادگیری زبان پرتغالی مشکلی دارند، زیرا آنها واژه‌هایی که دارای جنسیت هستند را استفاده نمی‌کنند.

از دلایلی که زبان انگلیسی ساده‌ترین زبان برای یادگیری به شمار می‌رود، امکان انتخاب از میان منابع گسترده انگلیسی برای یادگیری از جمله برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، موسیقی، پادکست‌ها، کتاب‌ها و وب سایت‌ها است. انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی بیشترین آمار آموزش در جهان را دارد، و منابع بسیاری برای کمک به هر فردی از هر زبانی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. هزاران و شاید صدها هزار کتاب در مورد یادگیری انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی وجود دارد که می‌توانید از آن برای بهبود زبان خود استفاده کنید. علاوه بر این، تعداد زیادی وبلاگ خوب برای یادگیری انگلیسی در اینترنت وجود دارد.

راه های یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

  • ویدیو‌ تماشا کنید
  • دفتر خاطرات یا وبلاگ به زبان انگلیسی
  • از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان استفاده کنید
  • بازی های رایانه ای انگلیسی انجام بدهید
  • به انجمن‌های آنلاین به زبان انگلیسی سر بزنید
  • در کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید
  • گرامر و کلمات را آنلاین یاد بگیرید
  • با خودتان انگلیسی حرف بزنید

زبان بوشهر – ایران آکسفورد بوشهر – خانه زبان نوید بوشهر – خانه زبان کودک بوشهر – آموزشگاه زبان انگلیسی آریا – موسسه زبان آریا بوشهر – آموزشگاه زبان عربی در بوشهر – بهترین زبانسرا بوشهر

3.4/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا