رپورتاژ

راهکارهای طلایی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام و بهبود درآمد شما با دی جی فالوور

راهکارهای طلایی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام و بهبود درآمد شما با دی جی فالوور

 

 اینستاگرام به ‌عنوان یک پلتفرم جذاب، فرصت‌های هوشمندانه‌ای را برای ارتقای کاربران خلاق خود ارائه می‌دهد و تحت‌تأثیر قراردادن الگوریتم‌های اینستاگرام، به کاربران فعال کمک می‌کند تا در اکسپلور دیده شوند و صفحاتشان را بهبود بخشند.

 همان‌طور که می‌دانید ورود به اکسپلور اینستاگرام، برای رشد پیج و فروش محصولات بسیار ضروری است و این امر هدف اکثر کاربران اینستاگرام می‌باشد که در ادامه این نوشته راهکارهای طلایی برای ارتقاء دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام و بهبود درآمد شما با سایت دیجی فالوور را مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ بنابراین حتماً در ادامه با ما همراه باشید.

 اکسپلور اینستاگرام چیست؟

 پس از ورود به صفحه خود در اینستاگرام و با لمس دکمه ذره‌بین، وارد یک صفحه جدید می‌شوید که این قسمت حاوی تعداد زیادی از پست‌های مختلف است.

  این صفحه که اکسپلور اینستاگرام نام دارد، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اینستاگرام می‌باشد و پست‌هایی که در بخش اکسپلور برای شما نمایش داده می‌شوند، شامل مطالبی از سراسر جهان هستند و این مسئله مهم نیست که آیا شما آن صفحات را فالو کرده‌اید یا خیر.

 بسیاری از کاربران اینستاگرام، اکسپلور را مثل دیزنی‌لند توصیف کرده‌اند، جایی که در آن به دنیایی از رویاها وارد می‌شوند. این بخش حاوی عکس‌ها، ویدئوها و محتویات جذابی است که هیچ محدودیتی ندارد؛ اما سؤال اصلی این است که این پست‌ها بر اساس چه معیاری در اکسپلور نمایش داده می‌شوند؟

 معیار نمایش پست های اکسپلور چیست؟

 پست‌هایی که در بخش اکسپلور نمایش داده می‌شوند برای هر کاربر در اینستاگرام متفاوت است؛ حتی اگر شما صاحب چند اکانت مختلف در اینستاگرام باشید، محتوایی که در هر یک از اکانت‌ها مشاهده می‌کنید، متفاوت می‌باشد؛ اما دلیل این تفاوت چیست؟

 اینستاگرام سعی کرده است تا بیشترین سطح خصوصی‌سازی را در بخش اکسپلور برای هر کاربر فراهم کند و بر اساس فعالیت شما در این پلتفرم، تشخیص می‌دهد که علایق شما به کدام محتوا بیشتر است و بر پایه آن، پست‌های مرتبط با علایق شما را در صفحۀ اکسپلور شما نمایش می‌دهد.

راهکارهای کاربردی و اصولی برای دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام در قسمت‌های قبل، با محتوای بخش اکسپلور اینستاگرام آشنا شدید، اما به نظر شما کدام پست‌ها وارد اکسپلور می‌شوند؟ روزانه تعداد فراوانی از پست‌ها و استوری‌ها به بخش اکسپلور اینستاگرام وارد می‌شوند و این موفقیت یکی از راه‌های مهم برای بیشتر دیده شدن آن‌ها می‌باشد؛ پست‌هایی که به این بخش وارد می‌شوند، تعداد بازدید آن را به طور چشمگیری بالا می‌برند. این مسئله برای فروشگاه‌های آنلاین بسیار حیاتی است و به افزایش درآمد آن‌ها کمک شایانی می‌کند؛ در ادامه این مبحث از وب‌سایت دیجی فالوور، مهم‌ترین راهکارهایی که برای دیده شدن در بخش اکسپلور اینستاگرام نیاز دارید، را به اشتراک می‌گذاریم.

 تولید محتوای جذاب و یونیک برای دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

 اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، تولید محتوای باکیفیت و جذاب است؛ اما تولید محتوایی متمایز و چالش‌برانگیز است که نکات زیر در آن رعایت شده باشد:

 برای اینکه محتوای پیج شما وارد بخش اکسپلور اینستاگرام شود و فروشگاه اینترنتی‌تان بازخورد مثبتی از اینستاگرام دریافت کند، باید با اهتمام و نیازهای مخاطب خود آشنا شوید و در زمینه‌های مرتبط محتوا تولید کنید و در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید، باید محتوای اختصاصی داشته باشید و در زمینۀ فعالیت خود تلاش کنید تا به نیازهای مخاطبان خود پاسخ مناسبی ارائه دهید.

 تولید محتوای منحصربه‌فرد یکی از اصول اساسی برای دیده شدن در بخش اکسپلور اینستاگرام است؛ به‌جای بازنشر محتوای گذشته یا بهره‌گیری از محتوای دیگران، باید محتواهایی ایجاد کنید که ویژگی‌ها و ارزش منحصربه‌فردی داشته باشند و از تکرار خودداری کنید؛ این محتواها به دلیل برجستگی و ارزش‌افزوده‌ای که دارند، وارد بخش اکسپلور اینستاگرام می‌شوند.

 با رعایت این نکته می‌توانید مشتریان زیادی را جذب کنید و درآمدتان را به طور چشمگیری افزایش دهید.

بالا بردن میزان تعامل در پست

 برای دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام برای اینکه پست شما در بخش اکسپلور اینستاگرام دیده شود، باید سطح تعامل پیجتان بالا باشد چرا که این تعامل برای الگوریتم‌های اینستاگرام بسیار اهمیت دارد؛ اما چگونه این تعامل ایجاد می‌شود؟ اینستاگرام پس از انتشار یک پست، در یک ساعت اول فقط به ۱۰ درصد از دنبال‌کنندگان پیج شما نمایش می‌دهد و اگر کاربران به آن پست علاقه نشان دهند و آن را لایک کنند و همچنین کامنت بگذارند، میزان تعامل در آن پست به‌شدت افزایش پیدا کرده و پست به سایر دنبال‌کنندگان پیجتان نمایش داده می‌شود. اگر پست شما جذاب نباشد یا کیفیت پایینی داشته باشد، در ابتدای انتشار به تعداد کمی از فالوورهایتان نمایش داده می‌شود و فرصت ورود به بخش اکسپلور را از دست می‌دهد؛ بنابراین هر پستی را با هر کیفیتی منتشر نکنید و به معیارهای جذابیت توجه زیادی داشته باشید. اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام هستید، در عکاسی و تولید ویدئو از محصولات خود، به کیفیت عکاسی و نکات مهم مربوط به عکاسی از محصولات توجه کرده و از ارسال عکس‌های با کیفیت پایین و جذابیت کم، خودداری کنید. افزایش تعامل تأثیر مستقیمی بر درآمد پیج شما دارد که با استفاده از تکنیک‌های خاص (اجرای چالش، مسابقات اینستاگرامی) می‌توانید تعامل پیجتان را چندبرابر کنید و در نهایت درآمدتان نیز افزایش یابد.

تشویق کاربران به ذخیره‌کردن و منتشرکردن

تشویق کاربران به ذخیره‌کردن و منتشرکردن

 هر چه تعداد سیو و شیر یک پست بیشتر باشد، از دیدگاه اینستاگرام، ارزش آن پست بیشتر است و برای نمایش در بخش اکسپلور در اولویت قرار می‌گیرد؛ حتی افرادی که پیج شما را دنبال نکرده باشند نیز می‌توانند آن را ببیند و این یک فرصت عالی برای افزایش بازدید و دنبال‌کننده پیج می‌باشد.

 در قسمت توضیحات (کپشن) پست می‌توانید به‌صورت مستقیم به این نکات اشاره کنید که ذخیره‌کردن پست شما، دسترسی آسان‌تری را فراهم می‌کند؛ این اقدام همچنین باعث می‌شود که پست شما به طور خاص برای افرادی که به آن محتوا نیاز دارند، ارسال شود تا آنان نیز از مطالب مفید پیج شما بهره‌مند شوند.

 افرادی که محصولات شما را به اشتراک می‌گذارند، باعث می‌شوند کاربران زیادی آن را ببیند و میزان فروشتان افزایش یابد، بنابراین حتماً به این نکته توجه داشته باشید.

استفادۀ اصولی از هشتگ‌ها

 یکی از اصول اساسی برای اینکه پست‌های شما در بخش «اکسپلور» قابل‌مشاهده باشند، استفاده از هشتگ‌ها است که پیش از انتشار پست، با هشتگ‌های مرتبط و پرطرف‌دار در محتوای پست خود آشنا شده و آن‌ها در زیر پستتان درج کنید.

 وقتی در بخش توضیحات پست علامت # را قرار می‌دهید و اولین کلمه مرتبط را تایپ می‌کنید، یک فهرست از هشتگ‌های مرتبط با آن عبارت نمایش داده می‌شود؛ همچنین می‌توانید تعداد پست‌های مرتبط با هشتگ را ببینید و با کلیک روی هشتگ موردنظر، آن را در توضیحات پستتان قرار دهید.

 از هشتگ‌های تکراری یا غیرمرتبط اجتناب کنید و همچنین از تعداد زیادی هشتگ استفاده نکنید؛ زیرا این ممکن است به نفع پیج شما نباشد؛ آمار نشان می‌دهد که هشتگ‌ها تا ۶۰ درصد از محبوبیت پست‌ها را افزایش می‌دهند و بیشترین نمایش را به آن‌ها می‌دهند، بنابراین استفاده صحیح از آن‌ها حائز اهمیت است.

 همچنین، زمان انتشار پست نیز بسیار مهم است، به‌خصوص اگر صفحه شما به حالت تجاری تبدیل شده باشد؛ با استفاده از ابزار Insight، می‌توانید زمان‌های پربازده فعالیت دنبال‌کنندگان خود را مشاهده کرده و محتوایتان را در آن زمان‌ها منتشر کنید تا بیشتر دیده شوید.

 در جدول زیر میتوانید لیست خدماتی از سایت دیجی فالوور https://www.digi-follower.com/  را که به مناسبت یلدا تخفیف خورده اند را مشاهده کنید.

قیمت 1000 عدد بعد از تخفیف یلدایی قیمت 1000 عدد قبل از تخفیف خدمات
39000 تومان 70000 تومان خرید فالوور ارزان با کیفیت
100000 تومان 200000 تومان خرید فالوور ایرانی واقعی
125000 تومان 300000 تومان خرید فالوور تیک ابی اینستاگرام
40000 تومان 90000 تومان خرید فالوور فیک اینستاگرام
37000 تومان 90000 تومان خرید 1m فالوور اینستاگرام
1500 تومان 5000 تومان خرید لایک اینستاگرام
11000 تومان 40000 تومان خرید مولتی لایک اینستاگرام
8000 تومان 25000 تومان خرید لایک استوری اینستاگرام
1500 تومان 3000 تومان خرید ویو اینستاگرام
114000 تومان 250000 تومان خرید کامنت اینستاگرام
16000000 تومان 50000000 تومان تیک آبی اینستاگرام
700000 تومان 1800000 تومان خرید ممبر پروکسی دار تلگرام
85000 تومان 350000 تومان خرید ممبر واقعی تلگرام
167000 تومان 300000 تومان خرید ممبر آپلودر تلگرام
320000 تومان 900000 تومان خرید سابسکرایب یوتیوب

 سخن پایانی

 برای اینکه پست‌های شما در بخش اکسپلور نمایش داده شوند، لازم است به الگوریتم‌های اینستاگرام توجه کرده و استراتژی‌های مناسبی را اجرا کنید که در این مقاله از وب‌سایت دیجی فالوور، ما نهایت تلاش خود را کردیم که مهم‌ترین نکته‌های ورود به این بخش پربازدید را برای شما عزیزان توضیح دهیم و امیدواریم برایتان مفید واقع شده باشد.

سؤالات متداول در زمینه ارتقاء دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام و بهبود درآمد شما 

 ۱. چطور می‌توانم درآمد خود را از طریق اینستاگرام افزایش دهم؟

 برای افزایش درآمد، ارتقا رابطه با مشتریان، استفاده از تبلیغات هدفمند و ارائه محتواهای تبلیغاتی موثر را در برنامه‌ریزی خود قرار دهید و استفاده از ویژگی‌های خرید از روی پست‌ها و تبلیغات در Story نیز می‌تواند کمک‌کننده باشد.

 ۲. آیا هشتگ‌ها در ورود پست ها به اکسپلور تأثیرگذار هستند؟

 بله، استفاده از هشتگ‌های مرتبط و محتواهای ترند، می‌تواند کمک‌کننده باشد و پست هایتان را وارد اکسپلور کنند؛ اما باید مراقب استفاده از هشتگ‌های زیاد یا تکراری باشید که ممکن است به‌جای کمک، آسیب بزند.

 ۳. آیا می‌توانم از ابزارهای تحلیلی برای بهبود درآمدم استفاده کنم؟

 بله، ابزارهای مدیریتی مثل Insight اطلاعات مفیدی را ارائه می‌دهند؛ می‌توانید از این داده‌ها برای بهینه‌سازی زمان انتشار، محتوا و استراتژی‌های بازاریابی خود استفاده کنید.

 ۴. چطور می‌توانم پست‌هایم را وارد اکسپلور اینستاگرام کنم؟

 برای این کار، باید محتوای جذاب و کیفیتی ارائه دهید؛ استفاده از هشتگ‌های مرتبط، تنوع در نوع محتوا و جلب‌توجه با تصاویر و ویدئوهای متفاوت می‌تواند کمک‌کننده باشد.

طراحی سایت ارزان در شیراز
5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه

  1. ممنونم از مطالب مفیدتون واقعا به درد بخور بود. من هم با سایت دیجی فالوور کار می کنم و واقعا از خدماتشون راضیم و پیشنهاد می کنم اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام دارید حتما یه سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا