فروشگاه لوازم آرایشی

فروشگاه عمده لوازم آرایشی بانه

پیج لوازم ارایشی ارزان بانه | فروش عمده لوازم آرایشی بانه

فروشگاه عمده لوازم آرایشی بانه

شهر بانه به عنوان یک شهر تجاری شناخته می شود و موقعیت مناسبی را برای مسافران فراهم می سازد تا نه تنها محصولات آرایشی و بهداشتی بلکه سایر لوازم مورد نیاز خود را از این شهر خریداری کنند . بنابراین قبل از مراجعه به مراکز خرید واقع در شهر بانه بهتر است درباره قیمت محصولی که قصد خرید آن را دارید تحقیق کنید . از آن جایی که مسافران زیادی به فروشگاه ها و پاساژهای بانه جهت خرید لوازم آرایشی بهداشتی مراجعه می کنند لازم دانستیم تا در این مطلب نکات خرید لوازم آرایشی بهداشتی در بانه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم .

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشیآدرس سایتشماره تماس
محصولات پوستی رنگدونهhttps://rangdoneh.comواتساپ : ۰۹۳۷۷۵۸۹۲۲۰

چرا قیمت اجناس در شهر بانه ارزان تر است ؟

مهم ترین دلیلی که بیشتر مسافران از بانه خرید می کنند ، ارزانی اجناس و کالاهای آن است . بانه یک شهر مرزی است و این اجناس از ژاپن ، لهستان ، کره جنوبی ، ایتالیا ، مالزی ، ترکیه ، چین ، مجارستان ، تایلند ، فرانسه ، اندونزی و … وارد می شوند . در قبال اجناس وارداتی حق گمرک پرداخت نمی شود ، به همین دلیل قیمت اجناس ارزان تر می باشد . لوازم آرایشی بهداشتی نیز از جمله این محصولات است . پس نتیجه می گیریم که پایین بودن قیمت ربطی به اصل و تقلبی بودن محصولات ندارد . از طرفی برخی فروشندگان منصف تر هستند و محصولات خود را با سود کم به مشتریان می فروشند . ممکن است از خود بپرسید که این اختلاف قیمت چقدر است ؟ جواب این سوال به نوع محصول و میزان خرید شما بستگی دارد . اما در هر صورت تفاوت قیمت ، آن قدر هست که بسیاری از افراد از نقاط مختلف ایران برای خرید به شهر بانه سفر می کنند .

 

اصل و تقلبی بودن محصولات آرایشی بانه

با وجود محصولات مارک ، اصل ، با کیفیت و متنوعی که در فروشگاه ها و مراکز خرید بانه وجود دارند . برخی از محصولات تقلبی و بدل هستند . از آن جایی که محصولات آرایشی و بهداشتی مستقیما با پوست شما در تماس هستند ، تقلبی بودن آنها می تواند سلامت شما را به خطر بیاندازد . بنابراین ما به شما توصیه می کنیم ، قبل از خرید درباره محصول مورد نظر (عکس و اطلاعات آن) تحقیق کنید ، راه های تشخیص اصل و تقلبی بودن محصولات را مطالعه کنید و سپس برای خرید آن اقدام کنید . پس مراقب باشید تا به هوای ارزان بودن محصولات کلاه سرتان نرود .

خرید  لوازم آرایشی به صورت اینترنتی از بانه

اگر نمی توانید از اصل بودن کالا مطمئن شوید یا تشخیص اصالت آن برای شما کار سختی است ، می توانید به سایت های معتبر مراجعه کرده و از فروشگاه ها و مراکز خرید بانه به صورتی اینترنتی خرید کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید . واضح است که خرید به صورت آنلاین به صرفه تر است چون زمان شما هدر نمی رود .

 

خرید لوازم آرایشی از شهر بانه

افرادی که قصد خرید محصولات به صورت انبوه را دارند ، باید توجه داشته باشند که خرید و سپس خروج اجناس از بانه حد معینی دارد . خروج کالا به صورت انبوه یا در تعداد بالا و برای مصارف تجاری از راه قانونی امکان پذیر نیست . برای هر ماشین یک حد معینی تعیین شده است . به همین دلیل در ایست های بازرسی ماشین ها کنترل می شوند . از این رو شما مجاز نیستید که از یک حد معینی بیشتر خرید کنید .

در این مطلب نکاتی درباره نحوه خرید از فروشگاه ها و مراکز خرید شهر بانه در اختیار شما قرار گرفت تا با استفاده از این راهنما بتوانید با آگاهی کامل و اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید . از آن جایی که تشخیص محصولات آرایشی و بهداشتی از نمونه تقلبی آن کار دشواری است . بهتر است قبل از هر چیز عکس و اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر را در اینترنت جستجو کنید . خوشبختانه امروزه سایت های معتبری هستند که می توانید با مراجعه به آن ها به صورت آنلاین حتی از شهر بانه خرید کنید و کالا را درب منزل خود دریافت کنید .

فروشگاه اینترنتی بانه گالری، فروشگاهی فعال در زمینه معرفی و فروش محصولات آرایشی، بهداشتی، مراقبتی و ادکلن و همچنین انواع لوازم مد و زیبایی می باشد. تمامی کالاهای این فروشگاه از مبادی قانونی وارد کشور می شود…

بانه – مجتمع تجاری مروارید – نبش ورودی پاساژ (مروارید)

تلفن: 08734233138

موبایل (جوابدهی تکی): 09189851284

موبایل (جوابدهی عمده): 09181762346

 

 

فروشگاه آرایشی بانه

فروشگاه آرایشی بانه با مدیریت جناب آقای ابراهیمی با هدف یک قدم تا زیبایی هرچه بیشتر مشتریان و همراهان عزیز.

با محصولات برند اصلی و کالاهای معتبر، فعالیت خود را از سال 1394 دربانه نگین تجاری کردستان آغاز نموده است.

با فروش اینترنتی مجموعه کاملی از بهترین لوازم آرایشی‌بهداشتی در کانال تلگرام لوازم آرایشی بانه تلگرام یا در پیج لوازم آرایشی ارزان بانه

امکان خرید آسان آنها را برای خریداران از سراسر ایران فراهم نموده‌ است .

فروشگاه آرایشی بانه و محصولات متنوع

محصولات با تنوع بالا شامل بهترین مارک ها برای خرید لوازم آرایشی ارزان در بخش های وبسایت قرار داده شده اند.

کالاهای متنوع مانند کرم پودر و پنکک، کانسیلر و رژ گونه، انواع ریمل و خط چشم، بهترین مارک های رژ لب وخط لب.

محصولات مراقبت از پوست شامل انواع

کرم مرطوب کننده و آبرسان، ضد آفتاب، ضد لک و روشن کننده، ضد چروک، لیفت

و سفت کننده، انواع ماسک و کرم ضد پف و تیرگی دور چشم، ضد چروک و مرطوب کننده.

محصولهای آرایشی بهداشتی مک، کایلی، استی‌لادر ، اناستازیا ، هدی بیوتی و ده ها برند مطرح دنیا.

خریداران هوشمند ما با اطمینان از اصالت کالا و و انتخاب دقیق محصولات با بهترین قیمت را تهیه نموده تا از خرید آسان اینترنتی خود لذت ببرند.

شماره دفتر فروشگاه

08734243083

آقای ابراهیمی

09185751473

شرکت آرایشی بهداشتی بانه بیوتی وارد کننده مستقیم لوازم آرایشی بهداشتی و برقی می باشد و مفتخر است که این محصولات را با حداقل قیمت در اختیار مشتریان می گذارد

لطفا برای ارتباط با ما با شماره تلفن زیر تماس بگیرید:

09125182509

طراحی سایت ارزان در شیراز
3/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا