شیراز

بهترین مزون های سفره عقد در شیراز – آدرس و تلفن

بهترین مزون های سفره عقد در شیراز - آدرس و تلفن

بهترین سفره عقد در شیراز – خرید وسایل سفره عقد در شیراز – قیمت اجاره سفره عقد – خرید سفره عقد در شیراز – فروش خنچه عقد در شیراز – فروش وسایل سفره عقد – فروش ظروف سفره عقد

اجاره سفره عقد در شیراز

یکی از اولین چیزهاییی که در مراسن عقد و عروسی به چشم می آید سفره عقد است.ساید شما به دنبال خرید وسایل سفره عقد یا آموزش چیدن آن باشید.این کار یک کار حرفه است و ما پیشنهاد می کنیم سفره عقدتان را اجاره کنید و چینش آن را به دست حرفه ای ها بسپارید.در جدول زیر بهترین مزون های سفره عقد در شیراز به همراه آدرس و تلفن جمع آوری شده است.

سفره عقد مدرن چه ویژگی هایی دارد

سفره عقد مدرن به دلیل زیبایی بی نظیری که دارد شما را شگفت زده خواهد کرد از ویژگی های سفره عقدهای مدرن ساده و در عین حال شیک بودن آنها است. نورپردازی زیبا و همچنین استفاده از شمع های شیک و بهره گرفتن از مجسمه های شکیل و ظروف کریستالی خاص سفره عقد مدرن را متمایز کرده است.

درباره سفره عقد مدرن

از سالیان قدیم چیدن سفره عقد یکی از مراسمات به هم پیوستن دو جوان بوده است. امروزه نیز سفره عقد هایی زیباتر و شکیل تر از قدیم آماده می کنند که هم زیبایی و شیک بودن آن و هم اجزایی که در این سفره قرار می گیرد با دوران قدیم تفاوت های بسیاری دارد. امروزه با استفاده از طراحی های خاص و زیبا سفره عقدی مدرن تزیین می شود که واقعا بی نظیر است و برای عروس داماد رضایت بخش خواهد بود. همچنین در برخی از سفره عقدهای مدرن با استفاده از نورپردازی به زیبایی آن می افزایند. سفره های عقد مدرن با مجسمه های شیک و پارچه های مدرن و زیبا تزیین می شوند که به زیبایی هرچه تمام تر سفره عقد کمک می کند

ویژگی های سفره عقد مدرن

سفره عقد مدرن را نمی توان سفره ای در نظر گرفت که باید پر از اشیاء باشد بلکه تزیین سفره عقد و همچنین اجزایی که در آن به کار گرفته شده است نمایانگر آن می باشد. سفره های عقد مدرن با نورپردازی شیک و زیبا و بدون تنوع رنگ زیباتر به نظر می رسند. یکی از موارد مهم سفره عقد مدرن, طرز چیدمان اشیائی است که بکار گرفته شده اند. از ویژگی هایی که به زیبایی سفره عقد مدرن کمک کرده است بهره گرفتن از آب در آن است چرا که آب را در جلوی آینه قرار می دهند که تصویر لذت بخشی را ایجاد خواهد کرد.

همچنین بهره گرفتن از شمع و گل های زینتی و به ویژه استفاده از گل های پرپر شده به زیبایی هرچه تمام تر سفره عقد کمک می کند. یک سفره عقد مدرن هیچ کمبودی نخواهد داشت و هیچ کمبودی در آن دیده نخواهد شد. استفاده از ظروف کریستال و پارچه های زینتی ساخته شده با طراحی روز از دیگر ویژگی های سفره عقدهای مدرن به شمار می آیند. تزیین کله قندها و بستن روبان های شیک و انتخاب رنگ توری اطراف آن از دیگر ویژگی های سفره عقد مدرن به شمار می رود.

اجزای سفره عقد مدرن

سفره عقدهای مدرن نیز همانند سفره عقدهای قدیمی معمولا اشیاء مشترکی دارند اما طرز استفاده از آنها تغییر کرده است، برای مثال در قدیم گردو، بادام و خشکبار های دیگر را در ظرفی در بین اشیای دیگر سفره عقد قرار می دادند اما در سفره عقدهای مدرن این خشکبار با طراحی خاص و شیک حتی در قالب یک مجسمه ساخته می شوند. در سفره عقدهای مدرن اول از همه از قرآنی با قالب ساخته شده شیک به همراه مهر و جانماز و سپس از آینه شمعدان شکیل استفاده می شود.

همچنین در سفره های عقد مدرن از نقل و سکه و تخم مرغ به نماد تداوم نسل و همچنین از گل های سرخ فراوان جهت تزیین و زیباتر شدن سفره استفاده می کنند. از موارد مهم دیگر استفاده کردن از ظروف شیشه ای و کریستالی بسیار حائز اهمیت است چرا که این ظروف زیبایی خاصی به سفره خواهند بخشید.

طرز چیدمان و رنگ سفره عقد مدرن

سفره عقد مدرن به گونه ای چیده خواهد شد که اولا هیچ بخشی از آن پر از اشیاء نباشد و همینطور در بخش دیگر آن هیچگونه خلا مشاهده نشود. طریقه چیدمان یک امر مهم در سفره عقدهای مدرن است چرا که زیبایی یک سفره در چیدمان آن استوار است. چیدمان سفره عقد مدرن به گونه ای خواهد بود که شما از تماشای آن لذت ببرید و هیچگونه عیبی در آن نیابید. همچنین یکی از مسائل مهم دیگر سفره عقدهای مدرن انتخاب رنگ پارچه ای که قسمت زیرین را فرا می گیرد می باشد که معمولا در سفره عقدهای مدرن از دو رنگ استفاده می شود و یا از پارچه ای که بر روی آن گل های ریز زیبا هک شده است بهره می گیرند

ردیف نام مزون آدرس مزون های سفره عقد در شیراز شماره تماس
1- مزون لباس عروس و
سفره عقد آذین
شیراز، بلوار نيايش، نبش کوچه 6 071-36540498
09173149627
09377640557
2 سفره عقد آینور شیراز، بلوار شاهد 09173174451
3 مزون عروس و سفره عقد آذین شیراز، بلوار نیایش، ساختمان هومهر، طبقه دوم، واحد 3 09173149627
4 سفره عقد ساری خانی شیراز، ستارخان 09178006505
5 سفره عقد درین شیراز، معالی آباد، ساختمان آوا 09172170478
6 سفره عقد Date شیراز، فرهنگ شهر، خیابان شهیدان گرامی (سجادیه دوم)، پلاک 62 01971099547
7 سفره عقد کریمی شیراز، ستارخان، ساختمان زاگرس، طبقه دوم 09171162791
8 سفره عقد بابک جوکار شیراز، معالی آباد، برج پارمین، طبقه 4، واحد 404 09171178063
9 سفره عقد مهدی سرور شیراز، معالی آباد، برج پارمین، طبقه سوم 09179123265
10 سفره عقد امیدوار شیراز، حدفاصل چهارراه خلدبرین و فلکه سنگی، نبش کوچه 12 09337773357
11 سفره عقد صدف شیراز، خیابان وصال، سرنبش منوچهری 09173094318
12 سفره عقده فرجود رهبری شیراز، صدرا، بلوار دانش 09173102672
13 سفره عقد مهرداد خضری شیراز، معالی آباد، مجتمع آوا، طبقه سوم 09177148050
طراحی سایت ارزان در شیراز
2.3/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا