شیراز

بهترین رنگ کار مو در شیراز 【بهترین سالن رنگ مو در شیراز】 ✅ آدرس و تلفن

بهترین رنگ کار مو در شیراز 【بهترین سالن رنگ مو در شیراز】 ✅ آدرس و تلفن

واقعا برای رنگ کردن مو به کدوم ارایشگاه شیراز بریم و اعتماد کنیم ؟

رنگ کردن مو یکی عوامل موثر در زیبایی یک خانم میباشد . بعضی از خانم ها دوست دارند همیشه موهایشان زیبایی خاصی داشته باشد پس به دنبال بهترین آرایشگاه رنگ مو در شیراز هستند.اگر به دنبال رنگ مو با متد های جدید هستید، باید بهترین سالن  رنگ مو در شیراز را پیدا کنید که متخصص رنگ مو باشد و از تکنیک های جدید استفاده کند. هزینه و قیمت رنگ مو در شیراز بسیار به نوع رنگ و متد رنگ کردن مو دارد اما این را به اطمینان می توان گفت که آرایشگاه های رنگ مو در شیراز به مشتریان ثابت خود تحفیف خوبی می دهند. البته باید در نظر داشت که متخصص رنگ مو در شیراز  خیلی کم پیدا می شود.

مشاوره از بهترین رنگ کار مو در شیراز و کراتینه و ابریشم سازی مو : 09174133913

بهترین رنگ کار و  کراتین کار شیراز سحر صیادی  : @saharsayadi_hair_shiraz

لیست بهترین کراتین کارهای شیراز

برای خرید محصولات مراقبتی پوست و مو با قیمت مناسب از فروشگاه رنگدونه دیدن کنید

آرایشگاه رنگ مو در شیرازآدرس آرایشگاه رنگ مو در شیرازتلفن آرایشگاه رنگ مو در شیراز
سالن زیبایی سحر صیادیفرهنگ شهر کوچه 5 ساختمان فرهنگ09174133913
سالن زیبایی ستارخان مجتمع تجاری بهاران ۲9337117245
سالن زیبایی سعیده سبوکیعفیف آباد، روبروی کوچه ۱۸، ساختمان ال سید، جنب رستوران لوتینو، طبقه ۲، واحد ۲۳۰۹۳۶۸۹۸۶۱۸۶
سالن زیبایی آنا ( آناهیتا )ابتدای معالی آباد. از طرف میدان احسان. ساختمان احسان . طبقه 2 . واحد 1۰۹۳۶۰۹۱۲۸۹۵
خدمات رنگ آرامیسپل معالی آباد، مجتمع آفتاب، اداری ۲، واحد ۵۰۸۰۹۳۹۵۷۷۹۴۲۴
سالن زیباسراخیابان فتح المبین (فرگاز) نبش کوچه ۲۳۰۷۱۳۸۲۵۱۵۴۰
سالن خورشید بانو۰۹۳۸۲۵۰۳۶۷۹
سالن زیبایی آسوریک ( شیخ نژاد)ستارخان طبقه دوم سوپر سروش۰۹۱۷۵۹۰۵۴۳۱
سالن زیبایی و تخصصی جانامعالی آباد، روبروی خیابان دوستان، ساختمان قصر ۱ طبقه ۱ واحد ۱۰۹۳۹۳۰۴۸۷۱۵
خانه بافتبلوار دانشجو - جنب فست فود ارم۰۷۱۳۲۲۹۵۹۲۹
سالن زیبایی الیزابت (نصیری زاده)ابتداي فلكه گاز به سمت باغ تخت جنب قنادي رزيتا و بانك اقتصاد نوين ساختمان مهرناز طبقه دوم۰۹۱۷۸۰۶۶۴۴۴
سالن زیبایی آی نوررحمت آباد، کوچه ۳۷، ساختمان پردیس، طبقه ۳،واحد ۵۰۹۰۱۳۰۷۶۱۰۸
سالن زیبایی سانارزحدفاصل فلکه سنگی و خلدبرین،بلوار بعثت، نبش کوچه ۱۷۰۹۳۶۵۰۵۶۳۳۳
سالن زیبایی ملیساخیابان شهید آقایی-ساختمان ایده آل-طبقه دوم-واحد ۲۰۹۳۸۹۷۰۳۰۴۷
سالن زیبایی رز گلدمعالی آباد - بین گلها و خلبانان - آفتاب کوچک طبقه دوم واحد ۲۰۲۰۹۳۳۲۱۸۲۴۴۹
سالن عروس ملیکاعفیف آباد کوچه ۴ ساختمان استاربوند طبقه ۲ واحد ۱۰۷۱۳۶۲۸۶۵۶۳
سالن زیبایی ساناز محمودیپاسداران خیابان فلاحی نبش کوچه ۱۴۰۷۱۳۸۴۴۶۴۷۸
سالن زیبایی نرگس الهیخیابان باغشاه کوچه ۱۰۷۱۳۲۳۵۹۰۰۰
سالن زیبایی کالیپسنابتدای خیابان عفیف آباد، طبقه فوقانی بانک سپه، ساختمان صبا طبقه دوم۰۹۳۳۸۴۹۸۸۰۸

برای هایلایت مو در شیراز کجا بهتره؟ بهترین سالن های رنگ مو در شیراز کدام هست؟

در شهر شیراز سالن های زیادی وجود دارند که خدمات رنگ و لایت مو را انجام میدهند. بسته به اینکه شما در کجای شیراز ساکن هستید و به کدام سالن زیبایی رنگ و هایلات شیراز نزدیک باشید. معمولا بهترین رنگ و لایت شیراز در مناطقی مثل فرهنگشهر ، معالی آباد، چمران نیایش پیدا می شود. اول از همه بدونیم اصلا هالایت چیه ؟ به قسمت‌هایی از مو که نسبت به رنگ زمینه‌ی مو روشن‌تر باشند هایلایت گویند. در واقع یک تکنیکی جهت زیبایی موها که توسط آرایشگران حرفه‌ای و با تجربه انجام می‌شود چرا که انتخاب هوشمندانه باعث می‌شود به نتیجه‌ی موردنظرتان برسید و موهایتان زیبا شود. هایلایت مو امروزه در صنعت مد بیش از پیش حائز اهمیت است.

قیمت هایلایت مو در شیراز

برای قیمت گذاری هایلایت مو باید به میزان حجم مو و میزان کوتاهی و بلندی مو توجه کرد. هر چقدر میزان حجم و بلندی مو بیشتر باشد هزینه و دستمزد رنگ کار بیشتر خواهد شد. معمولا قیمت ها به مواد رنگ مه در سالن های زیبایی استفاده می شود نیز بستگی دارد معمولا رنگ های با برند خارجی و اصلی قیمت بیشتری خواهد داشت. همچنین موقیعت سالن زیبایی در شیراز در قیمت ها رنگ مو تاثیر گذار هست و سالن های که در مناطق مالی آباد شیراز ، فرهنگ شهر نسبت به پایین شهر شیراز هرینه بیشتری از مشتریان خود دریافت می کنند.

تفاوت لایت و مش در چیست؟

  1. اگر تفاوت رنگ موهای پایه و تکه‌هایی که برای فرد انتخاب می‌کنید 3 درجه روشن باشد به آن لایت و اگر 7 درجه باشد به آن مش می‌گویند.
  2.  لایت با رنگ مو قابل انجام است در حالی که مش با دکلره انجام می‌شود.

انواع هایلایت مو بر اساس تکنیک و کاربرد آن با متخصص رنگ مو در شیراز

تنوع در رنگ‌ها و هایلایت‌ها بسیار زیاد است. در این مقاله استایلی به انواع هایلایت و کاربرد آن جهت سهولت در انتخاب رنگ موی شما می‌پردازد.

  • تکنیک رنگ مو هایلایت در مرکز تخصصی رنگ مو در شیراز

هایلایت بر روی موهایی با زمینه‌ی روشن قابل انجام است روش انجام این کار بدین صورت است که روی موهایی که تیره هستند تکه‌های روشن دربیاید. رنگ‌هایی که برای هایلایت‌ها استفاده می‌شوند شامل: مرواریدی، زیتونی، کاهی، بلوند دودی، مرواریدی و… است.

  • تکنیک رنگ مو لولایت شیراز

لولایت به مفهوم تابش خورشید است این روش مخالف روش هایلایت است چرا که زمینه مو باید روشن‌ باشد و تکه‌های مو 3 درجه به رنگ تیره مایل باشند. اگر جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که بعد از رنگ کردن، موهایتان‌ زرد یا بد رنگ شده است از تکنیک لولایت استفاده کنید. اگر موهایتان را رنگ کرده‌اید ولی بعد از مدتی آن‌ها رشد کرده‌اند بدون اینکه نیاز باشد دکلره کنید به جهت یکدست شدن موها می‌توان از این تکنیک استفاده کرد.

در این تکنیک رنگ زمینه مو می‌تواند شامل بلوند بژ، بلوند کاراملی و بلوند قهوه‌ای باشد و تکه‌هایی که برای مو استفاده می‌شود می‌تواند عنابی تیره، قهوه‌ای تیره و عنابی باشد که باز هم با توجه به سلیقه مشتری قابل تغییر است.

  • تکنیک رنگ مو سان لایت

سان لایت به معنی خورشید روشن است. در این تکنیک از دو روش استفاده می‌شود:

  1. این تکنیک تکه‌های بسیار روشن بر روی موهایی با زمینه‌ی روشن انجام می‌شود. روش انجام این کار بدین صورت است که یک بیضی در بالای سر فرد از رنگ تیره و برای ساقه‌های مو از رنگ‌های مسی، طلایی ، شکلاتی، تنباکویی، شرابی و… استفاده می‌شود.
  2. تکه‌های بسیار روشن بر روی موهایی با زمینه‌ی تیره نیز قابل انجام است.
  • تکنیک رنگ مو مون لایت

در این تکنیک که در واقع برعکس سان لایت است به این صورت که بیضی بالای سر فرد تیره میشود و تکه‌های زیر مو روشن می‌شود. این تکنیک در بین خانم‌ها طرفدار کمتری نسبت به تکنیک های دیگر دارد و بیشتر در صنعت مدلینگ کاربرد دارد.

  • تکنیک رنگ مو مووی لایت

در این تکنیک از رنگ‌های فانتزی در مو استفاده می‌شود و در بین دختران نوجوان و جوان بسیار طرفدار دارد به این صورت که از بالای سر موها به چند قسمت مساوی بسته به سلیقه‌ی مشتری تقسیم می‌شود و هر کدام جداگانه با رنگ‌های فانتزی مثل سبز، صورت، آبی، بنفش، نارنجی و… رنگ آمیزی می‌شود که در واقع موها شبیه یک رنگین کمان می‌شود. دوام این تکنیک بدلیل استفاده از رنگ‌های فانتزی بسیار کم است و پس از چند بار استحمام پاک می‌شود.

  • تکنیک رنگ مو هاف لایت

همانطور که از اسم این تکنیک مشخص است هاف لایت به معنای نصف روشن، نصف تیره است یعنی آرایشگر نصف موها را با توجه به قد مو به رنگ روشن و نصف دیگری از آن را به رنگ تیره رنگ‌آمیزی می‌کند. روشی دیگر برای استفاده از این تکنیک وجود دارد به این صورت که موهای فرد از فرق سر باز می‌شود یک طرف مشکی و طرف دیگر بلوند می‌باشد. نام دیگر این تکنیک دی لایت است.

  • تکنیک رنگ مو استروبینگ لایت

اگر می‌خواهید موهایی پرحجم داشته باشید از این تکنیک استفاده کنید علاوه بر پرحجم شدن موها به خوش حالت‌تر شدن آن نیز بدلیل استفاده از تکنیک سایه روشن- تیره در موها کمک می‌کند. روش انجام این تکنیک بدین صورت است که ریشه‌های مو بلوند تیره و انتهای مو بلوند روشن می‌باشد.

  • تکنیک رنگ مو آمبره

امروزه در سالن‌های زیبایی این تکنیک در بین خانم‌ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. آمبره به معنای سایه است. در این روش قسمت‌های پایین مو از قسمت‌های بالای مو روشن‌تر است و این سایه باعث زیبا دیده شدن موهای شما می‌شود. سایه‌های ایجاد شده به رنگ چشم، مو و پوست بستگی دارد. هر چه مو بلندتر باشد سایه‌های ایجاد شده زیباتر دیده می‌شوند. به طور کلی آمبره به سه دسته تقسیم بندی می‌شود:

  1. آمبره‌ی کلاسیک : ساقه‌ی موها نسبت به ریشه روشن‌تر هستند.
  2. آمبره‌ی معکوس: ریشه‌ی موها نسبت به ساقه‌ی مو روشن‌تر هستند.
  3. آمبره‌ی فانتزی: ساقه‌ی مو از رنگ‌های فانتزی استفاده می‌شود و ریشه‌ی موها تیره‌تر هستند.
  • تکنیک رنگ مو بالیاژ

بالیاژ به معنی مش در هوای آزاد است. در این تکنیک نیازی به استفاده از کلاه و فویل نمی‌باشد. موجی زیبا با سایه‌های ملایم و روشن در بین موها که حالتی طبیعی ایجاد میکند و همانند آمبره طرفداران پروپا قرصی دارد و باعث می‌شود موها پرپشت‌تر و زیبا دیده شوند. نحوه‌ی انجام این کار بدین صورت است که ریشه‌های مو تیره و انتهای مو روشن‌تر رنگ‌آمیزی میشود. از مزیتی که این تکنیک دارد می‌توان به عدم نیاز به ترمیم مو اشاره کرد و با رشد مو زیبایی آن از دست نخواهد رفت.

تکنیکی که در بالیاژ کاربرد دارد می‌توان به تکنیک پوش لایت اشاره کرد. خانم‌هایی با موهای کوتاه می‌توانند از این تکنیک استفاده کنند. در واقع تکنیک پوش لایت موها از پایین به سمت ریشه پوش داده می‌شود و ساقه‌های مو که پوش داده نشده‌اند رنگ زده می‌شود. اگر ریشه‌ی موها در این تکنیک تیره است ساقه‌ها روشن می‌شود و بالعکس.

  • تکنیک رنگ مو سامبره

ترکیبی از دو روش بالیاژ و آمبره است که نسبت به تکنیک آمبره جدیدتر است. نحوه‌ی انجام این تکنیک بدین صورت است که ریشه‌ی موها تیره‌تر و هر چه به انتهای مو می‌رسد رنگ مو با روشنایی ملایم‌تری امتداد پیدا می‌کند. تفاوتی که تکنیک سامبره با تکنیک آمبره دارد این است که در سامبره موها با قسمت‌های دلخواه انتخاب ‌می‌شوند و الگوی منظمی برای رنگ‌آمیزی را ندارد.

  • تکنیک رنگ مو کالر ملتینگ

این تکنیک شبیه تکنیک‌های سامبره و آمبره است. در این تکنیک برای سایه‌های ایجاد شده در موها از سه رنگ یا بیشتر در بین موها استفاده می‌شود و همین باعث می‌شود که سایه‌های زیبا از تیره به روشن در هر قسمتی از مو داشته باشید. در این تکنیک هنگامی که موها رشد می‌کند نیاز به ترمیم آن خواهید داشت.

  • تکنیک رنگ مو فیریزینگ

در این تکنیک اگر تکه‌های دلخواه مو که مشکی بوده است را بلوند روشن کنند و یا بالعکس به این تکنیک فیریزنگ گویند.

 

نکات مهم قبل از هایلایت مو در سالن تخصصی رنگ مو شیراز

  • از زدن ژل، ماسک مو و یا سرم مو اجتناب کنید.
  • استحمام کنید و موهای خود را بشویید تا از چربی و آلودگی پاکیزه بماند.
  • اگر نیاز به کوتاهی مو دارید قبل از هایلایت انجام دهید.
  • نوع هایلایتتان را طی گزارش استایلی که در بالا به شما توضیح داده شد را انتخاب و به آرایشگرتان نشان دهید.

روش‌های انجام هایلایت مو

برای انجام دادن هایلایت روش‌های مختلفی وجود دارد که ادامه به آن می‌پردازیم.

  • رنگ مو هایلایت با کلاه

در بازار کلاه‌هایی تحت عنوان کلاه مش موجود است که بر روی آن سوراخ‌های زیادی قرار دارد. نحوه‌ی استفاده از آن به این صورت است که کلاه را بر روی موهای خود بکشید و با استفاده از قلاب به میزانی که بخواهید مش کنید آن را از سوراخ‌ها خارج کنید و سپس رنگ مورد نظر را روی آن قرار دهید. برای استفاده از کلاه حتما موهایتان خشک باشد تا به آسانی از سوراخ‌ها خارج شود.

  • رنگ مو هایلایت با فویل

در این روش لایه‌های مو را در هر دسته به صورت زیکزاکی جدا کرده ، رنگ کرده و درون فویل قرار دهید.

نحوه‌ی مراقبت از هایلایت‌ها

  1. از شامپوهای بدون سولفات برای شستشوی موهایتان استفاده کنید.
  2. حتی الامکان از نرم کننده‌ها هفته‌ای یکبار استفاده کنید.
  3. برای رفتن به استخر از روغن‌هایی که جهت محافظت موهایتان در بازار موجود است استفاده کنید تا کلر موجود در آب استخر به موهایتان آسیب نزند.
  4. از این روش برای خوش حالت‌تر شدن موهایتان استفاده کنید ابتدا یک قاشق روغن نارگیل گرم شده را به موهایتان بمالید و کف سرتان را با انگشتان دست ماساژ دهید سپس بعد از 5 دقیقه آن را آبکشی کنید.
طراحی سایت ارزان در شیراز
4.5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه

  1. سلام
    ممنونم میشم در خصوص کار سارا میرزایی رنگ مو که در شیراز هستن هم نظر بدین
    ایا کارشون خوب هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا