شیراز

مراکز ثبت شرکت در شیراز – آدرس و تلفن

مراکز ثبت شرکت در شیراز - آدرس و تلفن


طراحی سایت ارزان در شیراز


تبلیغات جابکال

مشاوره رایگان ثبت شرکت در شیراز

یکی از مهم ترین اقدامات در راه اندازی یک کسب و کار معتبر در شیراز، ثبت شرکت در شیراز می باشد.برای ثبت شرکت بهتر است به مراکز ثبت شرکت در شیراز مراجعه کنید.همچنین می می توانید با تماس گرفتن با شماره های ذکر شده در جدول، از مشاوره رایگان ثبت شرکت درشیراز بهره مند شوید.

هزینه ثبت شرکت در شیراز

شما می توانید خودتان شرکتتان را به ثبت برسانید.اما این کار بسیار مشکل و وقت گیر است، در صورتی که اطلاعات کافی از فرآیند ثبت شرکت در شیراز نداشته باشید.پیشنهاد می شود اینکار را به مراکز ثبت شرکت بسپارید تا بعد از پرداخت هزینه حق الثبت و آگهی در روزنامه رسمی ، آگهی تاسیس شرکت شما منتشر می شود و شرکتتان ثبت شود .

ثبت شرکت و رتبه بندی در شیراز

قوانین رتبه بندی و خدمات ثبت شرکت ها اهداف رتبه بندی و خدمات شرکت های ثبت شده مشاوره و خدمات ثبت شرکت و رتبه بندی رتبه بندی ثبت شرکت های تعاونی بتق قانون تجارت مواد ۱۹۰ الی ۱۹۴ شرکت های تعاونی به دو صورت شرکت تعاونی تولید و شرکت تعاونی مصرف می باشد . البته انواع دیگر این شرکت ها در قوانین خاص ذکر شده است . شرکت تعاونی تولید شرکتی است که بین عده ای از صاحبین حرف تشکیل شده و شرکا مشاغل خود را برای تولید و فروش اشیا یا اجناس به کار ی برند و شرکت تعاونی مصرف شرکتی است که برای فروش اجناس لازمه زندگی ایجاد می شود و تقسیم نفع و ضرر به نسبت خرید هریک از شرکا می باشد

هزینه ثبت برند در شیراز

برند یا علامت تجاری در حقیقت نشانگر کسب و کار شما می باشد.با ثبت برند در شیراز، شما بین رقبای خود به خوبی شناخته می شوید و رقبا نمی توانند از نام تجاری شما سوء استفاده کنند.ثبت برند و نشان تجاری در شیراز یکی از مهم ترین راه های ایجاد تمایز بین شما و رقبایتان می باشد.

اداره ثبت شرکتها شیراز

یکی از مراکزی که در ثبت شرکت بسیار با آن کار داریم اداره ثبت شرکتها شیراز می باشد.اداره ثبت شرکت ها، در جنب اداره همیاری شهرداری های استان فارس- خیابان کریم خان زند قرار دارد.

مشکلات ثبت شرکت در شیراز چیست ؟

اگر خود شما اقدام به ثبت شرکت کنید به مشکلات بسیاری برخورد خواهید کرد، مثلا تکرار چندباره یک مرحله و بازگشت اطلاعات از اداره ثبت شرکتهای شیراز، از دست دادن نام شرکت و دادن هزینه اضافی به دفاتر ثبت شرکت.

مشاور ثبت شرکت در کجای شیراز انجام میشود؟

همانطور که قبلا گفته شد مراکز بسیاری در شیراز وجود دارد که قبل از ثبت شرکت می توانید با مراجعه با آنها مشاوره برای ثبت شرکت در شیراز بگیرید.

مراحل ثبت شرکت در شیراز چیست؟

  1. تعریف شرکت
  2. فرا هم کردن مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در شیراز
  3. مراجعه به سامانه ثبت شرکت ها
  4. چاپ آگهی در روزنامه رسمی

ثبت شرکت شیراز – سایت ثبت شرکت در شیراز – لیست مراکز ثبت شرکت در شیراز – هزینه ثبت شرکت در شیراز – مراحل ثبت شرکت در شیراز – اداره ثبت شرکت شیراز – آدرس اداره ثبت شرکتهای شیراز – ثبت شرکت سهامی خاص شیراز – دفتر ثبت شرکت در شیراز

ردیف نام مراکز آدرس مراکز ثبت شرکت در شیراز شماره تماس
1- ثبت شرکت شیراز (گامابرندینگ) شیراز، ابتدای عفیف آباد، روبروی ساختمان تجارت جهانی، ساختمان پاپیون، طبقه 1. 071-36271059
2- ثبت شرکت فرزانه شیراز، خیابان ملاصدرا، نبش کوچه 9، ساختمان ونوس، طبقه 3، واحد11 071-32301891
3- ثبت آتیه شیراز شیراز، خیابان زند، روبروی هتل پارس، کوچه 45،
ساختمان پاسارگاد، طبقه 5، واحد 17
09175641252
071-32316990
4 ثبت شرکت پدیده شیراز، خیابان زند، روبروی بیمارستان سعدی و بانک سپه، کوچه 43،
ساختمان مرجان، طبقه 3، واحد 5
09170222520
5 موسسه شهرراز شیراز،چهارراه ریشمک، ساختمان دریس، ورودی 2، طبقه3، واحد 11 071-38224470
6 مؤسسه حقوقی دادآفرینان همای شیراز، خیابان فلسطین، بعد از چهارراه حکیمی، روبروی خشکبار فرزین،
ساختمان رز، طبقه دو، واحد سه
071-32301983
071-32301984
7 شرکت کار وتک شیراز، تقاطع خیابان فردوسی، حر، مجتمع فردوسی، طبقه 2، واحد 218 071-32233258
8 مشاوره سازمانی ثبت شرکت شیراز، ایستگاه 2 زرهی 09174344697

 
 

طراحی سایت ارزان در شیراز
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا