بوشهر

بهترین کارواش در بوشهر – آدرس و تلفن

بهترین کارواش در بوشهر - آدرس و تلفن

قیمت کارواش در بوشهر

هزینه کارواش در بوشهر به عوامل مختلفی وابسته می باشد.هزینه کل بستگی به این دارد که شما فقط روی ماشین را می شویید یا نه، هزینه زیرشویی و تمیز کردن داخل و صندوق و همچنین شستن موتور نیز می تواند به هزینه کل اضافه شود.البته ناگفته نماند که در اکثر کارواش های دستی، هزینه ای تحت عنوان انعام هم به کارگر ها داده می شود که الزامی نیست. هزینه کارواش در بوشهر از 20 هزارتومان شروع می شود.

تخفیف کارواش در بوشهر

سایت های بسیاری در سطح اینترنت وجود دارند که کد های تخفیف در اختیار کاربران خود قرار می دهند از جمله سایت تخفیف بازان.همچنین اگر شما مشتری ثابت یک کارواش باشید ممکن است در مراجعه های بعدی کد تخفیف در اختیار شما قرار بدهند.

کارواش ارزان در بوشهر

کارواش های بسیاری در سطح بوشهر می باشند که قیمت مناسبی دارند.معمولا کارواش های محلی و کارواش هایی که در مجتمع های تجاری مثل خلیج فارس قرار دارند هزینه کارواش در آنها کمتر می باشد.

کارواش سیار در بوشهر

کارواش های سیار به کارواش های گفته می شود که مکان مشخصی ندارند، کارواش سیار یا کارواش تلفنی در بوشهر برای راحتی کاربران به وجود آمده اند.روش کار این کارواش ها به اینصورت می باشد که بعد از تماس با این کارواش ها، آنها در محل کار یا منزل شما حاضر شده و اقدام به شستن ماشین شما می کنند

کارواش نانو چیست؟

امروزه با پیشرف تکنولوژی در تمامی عرصه های زندگی، شاهد روش ها و شیوه های جدیدی برای بهتر شدن و بالا رفتن کیفیت زندگیمان هستیم.یکی از وسیله های مهم و تاثیرگذار در زندگی روزمره ما، خودرویمان می باشد.کارواش های نانو در بوشهر، با استفاده از مواد نانو مخصوص شست و شو اجزای مختلف ماشین شما را تمیز می کنند.

مزایا و معایب کارواش نانو چیست؟

برترین مزیت کارواش نانو استفاده بسیار کم از آب و صرفه جویی صد در صد از آب می باشد.کیفیت شست و شو با مواد نانو بسیار بالا می باشد.با توجه به مواد مصرفی بعد از شست و شو با مواد نانو بدنه ماشین می تواند خاصیت آبگریزی داشته باشد و شما را تا مدتی از رفتن به کارواش راحت کند.از طرفی شست و شو با کارواش نانو بسیار کندمی باشد زیرا بعد از اسپری کردن ماشین باید ان را دستمال کشید، همچنین در کارواش نانو نمی توان ماشین های با گل بسیار زیاد را شست.

ردیف نام کارواش نشانی کارواش های بوشهر شماره تماس
1 کارواش ملوان بوشهر، بهمنی، میدان حر، به سمت میدان برج، کنار پست برق 071-33455528
2 کارواش رفاه بوشهر، بهمنی، خيابان شهيد ماهينی، كنار فروشگاه رفاه 077-33443600
3 کارواش بخار نوین بوشهر، بالاتر از میدان بهشت صادق، کوچه فردوس 32، جنب پنچر گیری 09172360579
4 کارواش رالی بوشهر، جاده ساحلی 09170002428

 

طراحی سایت ارزان در شیراز
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا