بوشهر

بهترین قالیشویی در بوشهر – آدرس و تلفن

بهترین قالیشویی در بوشهر - آدرس و تلفن

قالیشویی خوب در بوشهر

خانواده ها در بوشهر مانند خیلی از شهرهای دیگر، برای شستن قالی دو راه دارند: اول اینکه خودشان اقدام به شستن قالی کنند که برای خانواده هایی که در آپارتمان زندگی می کنند غیر ممکن است همچنین خشک کردن قالی در دردسر بسیار زیادی دارد.راه دوم  این است که بهترین قالیشویی بوشهر را پیدا کنیم و کار را به آنها بسپاریم.

شستن فرش دستباف در بوشهر

فرش های دستباف را به دلیل ارزش و نوع آنها نمی توان به هر قالیشویی در بوشهر سپرد.برای شستن فرش های دستباف در بوشهر قالیشویی های کمی در بوشهر وجود دارد.اگر فرش دستباف ارزشمندی دارید ما بهترین قالیشویی بوشهر را به شما معرفی می کنیم.

شماره تلفن قالیشویی در بوشهر

برای شستن قالی در بوشهر شما باید با قالیشویی ها تماس بگیرید.برای برقراری تماس با قالیشویی های بوشهر کافیه از لیست زیر شماره تلفن آنها را یادداشت کرده و با آنها تماس بگیرید

بهترین قالیشویی بوشهر

تیم کاربلد CCTV لیست بهترین قالیشویی های بوشهر رو برای شما آماده کرده است.اما ممکن است شما قالیشویی را بشناسید که در این لیست لطفا از قسمت نظران بهترین قالیشویی بوشهر را به ما معرفی کنید.ممکن است همه معروف ترین قالیشویی بوشهر را نشناسند،CCTV با کمک شما عزیزان این قالیشوویی ها را به همه معرفی خواهد کرد.

رفوی فرش در بوشهر

ممکن است بعد از چندسال استفاده از فرش، فرشتان دچار خرابی هایی شود برای رفع این خرابی ها شما به رفوی فرش در بوشهر احتیاج دارید.

رفوگری فرش های دستباف در بوشهر از اهمیت خاصی برخوردار است، فرش ها ی دستباف به دلیل ارزش مالی و همچنین نوع بافتنشان از فرش های دستباف اهمیت بیشتری دارند.به همین دلیل برای تعمیر فرش های دستباف در بوشهر باید به یک قالیشویی معتبر مراجعه کنید.

قالیشویی آنلاین در بوشهر

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تمامی صنعت ها به سمت آنلاین شدن پیش می روند.قالیشویی های بوشهر هم به سمت آنلاین شدن درحرکت هستند به همین دلیل قالیشویی آنلاین در بوشهر کم کم در حال شکل گرفتن می باشد.آنلاین شدن قالیشویی ها در بوشهر باعث می شود تا این قالیشویی ها با سرعت بیشتری سرویس های خود را ارائه دهند همچنین باعث می شود تا به راحتی در دسترس باشند.

قیمت قالیشویی در بوشهر

قیمت قالیشویی در بوشهر را اتحادیه قالیشویی در بوشهر مشخص می کند.قیمت شستن قالی به عوامل بسیاری مانند:نوع فرش، متراژ فرش، نوع شست و شو،مدت زمان شست و شو بستگی دارد.

قالیشویی با حمل رایگان در بوشهر

امروزه هر کسب و کاری برای متمایز شدن و جذب مشتری بیشتر اقدام به ایجاد ارزش افزوده برای مشترین خود می کند.در صنعت قالیشویی، حمل و نقل رایگاه بسیار مهم می باشد مخصوصا برای مشتریانی که در آپارتمان زندگی می کنند، به همین دلیل قالیشویی با حمل رایگان یک امتیاز ویژه در نظر گرفته می شود.

ردیف نام قالیشویی و مبل شویی نشانی قالیشویی و مبل شویی در بوشهر شماره تماس
1 قالیشویی پاک بوشهر، خیابان مطهری – نبش خیابان باهنر 077-33552131
2 قالیشویی گلستان بوشهر، شعبه هلالی، شعبه باغ زهرا، شعبه بهمنی 077-33674684
3 قالی شویی و مبل شویی ایران مهر بوشهر، خیابان بهمنی، 200 متر پایین تر از سه راه بهمنی، روبروی خیابان دکتر حمیدی 077-33456010
4 قالی شویی و مبل شویی ایران مهر بوشهر، خیابان عاشوری، رئیس بهارستان 5، روبروی کوچه نفتی 077-33335265
5 قالیشویی و مبلشویی ملکی کنگان کنگان، انتهای خیابان گلزار (بلوار پاسداران)، ابتدای خیابان چشمه 077-37221111
6 کارخانه قالیشویی تک بوشهر انتهای خیابان هلالی 077-33650012
7 قالیشویی پارسه بوشهر شعبه 1: پایگاه دریایی و هوایی 077-33322946
8 قالیشویی پارسه بوشهر شعبه 2: میدان بهشت صادق 077-33334848
9 قالیشویی پارسه بوشهر شعبه 3: بهمنی سرتل 077-33333329
10 قالیشویی پارسه بوشهر شعبه 4: به زودی خیابان عاشوری 09174008933
طراحی سایت ارزان در شیراز
3.9/5 - (40 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا