اصفهان

بهترین سمساری در اصفهان – آدرس و تلفن

بهترین سمساری در اصفهان - آدرس و تلفن

آدرس سمساری در اصفهان

سمساری یا امانت فروشی در اصفهان به مغازه هایی گفته می شود که در آن به خرید و فروش اجناس دست دوم می پردازند.برزگترین سمساری آنلاین در اصفهان سایت دیوار می باشد همچنین مغازه های سمساری در شهرک گلستان اصفهان نیز قرار گرفته اند.بهترین سمساری های اصفهان در جدول زیر به همراه تلفن سمساری های اصفهان قرار گرفته است.

ردیف نام سمساری نشانی سمساری ها در اصفهان شماره تماس
1 امانت فروشی بزرگ کهندژ اصفهان، خیابان کهندژ، چهارراه ماربین، جنب کوچه 74 09133698271
2 امانت فروشی کوثر اصفهان، خیابان جامی، روبروی نانوایی 031-33385855
3 امانت فروشی قائم اصفهان، خیابان امام خمینی، ورودی خانه اصفهان 09131154898

سمساری چیست ؟

در تجارت کالای دست دوم ، در شهر برای کار کردن هر شخصی که فاقد مجوز است امری غیر قانونی می باشد .در سمساری فقط افرادی که دارای مجوز هستند می توانند کار کنند این مجوز که با مجوز کسب و کار شناخته می شود پس از پرداخت هزینه مورد نیاز انطباق با مقررات توسط دفتر شهرداری صادر می شود

چه کسانی می توانند در سمساری کار کنند ؟

هرفردی می تواند کار خرید و فروش کالاهای دست دوم از مردم را انجام دهد اما مقررات برای همه ی افرادی که کالاهای دست‌دوم  خریداری می کنند

و یا کالا را به مردم می‌ فروشد، صدق نمی‌کند ، در صورتی که همه کالاها به طور مستقیم از سازندگان ، عمده فروشان ، یا فروشندگان خریداری شوند و یا از مردم دریافت شوند این موضوع صدق خواهد کرد.

کالا ی دست دوم ،کالایی است که قبلاً کسی مالک آن بوده و مورد استفاده قرار گرفته است و یا توسط شخص دیگری فرسوده شده و تازگی ندارد . فردی که  در داخل شهر ، کار تجارت کالاهای دست‌دوم را انجام دهد غیرقانونی است فقط افراد دارای مجوز مجاز به انجام این کار هستند .

نحوه خرید و فروش کالا در سمساری چگونه است؟

زمانی که کالای قدیمی برای فروش دارید و سریعا نیاز به پول نقد دارید ، می توانید به صورت اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به صورت آنلاین انجام دهید. درصورتیکه به فروش به صورت آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به طور محلی شما را از پرداخت هزینه و تمام مشکلات مربوط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در برخی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

طراحی سایت ارزان در شیراز
3.8/5 - (13 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا