بوشهر

بهترین دارالترجمه های رسمی بوشهر – آدرس و تلفن

بهترین دارالترجمه های رسمی بوشهر - آدرس و تلفن

دارالترجمه چیست؟

دارالترجمه همانطور که از اسمش مشخص است یعنی محل کار مترجم ها.مترجم ها در دارالترجمه متد های جدید ترجمه را یاد می گیرند و به ترجمه تخصصی متون می پردازند.در آخرین مصوبه اداره مترجمان رسمی و با همکاری فرهنگستان فارسی کلمه ((دارالترجمه)) حذف و کلمه ((دفتر ترجمه رسمی)) جایگزین آن شد.

دارالترجمه فوری در بوشهر

همانطور که گفتیم دارالترجمه ها کار ترجمه متون و مدارک را انجام می دهند.برای افرادی که عجله برای ترجمه مدرک خو دارند یافتن دارالترجمه فوری در بوشهر خیلی مهم می باشد.زیرا این دارالترجمه ها در ازای دریافت هزینه بیشتر، مدرک شمارا سریعتر ترجمه میکنند.

انواع دارالترجمه در بوشهر چیست؟

در کل دو نوع دارالترجمه وجود دارد:

دارالترجمه رسمی در بوشهر:

دارالترجمه های رسمی به دارالترجمه هایی دولتی گفته می شود که کار آنها ترجمه متون و اسناد و اوراق معتبر در سطح بین المللی می باشد.این دارالترجمه ها معمولا با وزارتخانه ها کار می کنند.این دارالترجمه ها در حالت کلی به بررسی زبان شناسی در حوزه زبان مقصد و تعامل با کشورهای دیگر فعالیت می کند،اما بیشترین کار دارالترجمه های رسمی معادلسازی و ترجمه مدارک جهت مهاجرت می باشد.

دارالترجمه های غیررسمی در بوشهر:

این دارالترجمه ها چون زیر مجموئه دولت قرار نمی گیرند غیررسمی نام گرفته اند و تمامی آنها دارای مجوز رسمی می باشند.دارالترجمه های غیر رسمی بیشتر به ترجمه متون و کتاب و فیلم ها می پردازند، همچنین در این دارالترجمه ها به ترجمه به صورت ویراستاری نگهداری میشود و در صورت گم کردن مدرک می توانید به آنها مراجعه کنید و المثنی بگیرید.

تفاوت دارالترجمه در بوشهر با مرکز ترجمه در بوشهر چیست؟

در ظاهر موسسات ترجمه در شبراز و دارالترجمه ها در بوشهر شباهت های بسیاری بایکدیگر دارند اما این نکته را در نظر بگیرید که موسسات ترجمه در بوشهر نمی توانند مدرک های دانشگاهی و غیر دانشگاهی و همچنین اوراق مربوط به دارایی ها و املاک را ترجمه کنند.

موسسات ترجمه هیچ تضمینی برای ترجمه صحیح متون ندارند و نمی توان بعدا آن را پیگیری کرد.اما دارالترجمه ها در بوشهر به دلیل همکاری با دفتر دادگستری، باید ترجمه را صحیح تحویل دهند و همچنین قابل پیگیری می باشد.

ردیف نام دارالترجمه نشانی دارالترجمه و دفاتر ترجمه رسمی در بوشهر شماره تماس
1 دارالترجمه رسمی 1063 بوشهر بوشهر، بازار، بلوار طالقانی، کوچه توقیف، ساختمان جمالی، طبقه 2، پلاک 7 077-33331803
09021186262
2 دارالترجمه افلاصون بوشهر، خیابان بوستان 6 077-33565401

لینک های مفید:

هزینه ترجمه رسمی مدارک

طراحی سایت ارزان در شیراز
3.5/5 - (35 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا