شیراز

آدرس و تلفن بهترین اتاق فرار شیراز

آدرس و تلفن بهترین اتاق فرار شیراز

آدرس اتاق فرار در شیراز

 

بازی اتاق فرار در شیراز، بازی جدید و هیجان انگزی است که شما با همکاری با تیم خود باید معما های مختلفی را حل کنید تا بتوانید از اتاق خارج شوید.اتاق های فرار در ابتدا به این صورت بودند که باید با حل معما های مختلف رمز قفل ها را پیدا کرده و آنها را بگاشایید

اما با پیشرفت تکنولوژی این بازی با تکنولوژی سه بعدی ارائه شده است.برای رزرو و اطلاع از هزینه ها کافیست به جدول زیر که شامل بهترین اتاق های فرار در شیراز به همراه آدرس و تلفن می باشد مراجعه کنید.

بهترین اتاق فرار شیراز،قیمت اتاق فرار شیراز، اتاق فرار ردپا شیراز، اتاق فرار ترسناک شیراز، اتاق فرار مجازی، اتاق فرار زیتون شیراز، اتاق فرار زار شیراز، اتاق فرار شعبده باز، اتاق فرار شیراز تخفیف – اتاق فرار شیراز خلیج فارس – اتاق فرار پنیک روم شیراز -اتاق فرا

کافه راز ماز

ابتداي بلوار چمران، كوچه 12
07136262388
مجموعه “رازماز” با هدف رشد فرهنگ كار گروهی، به منظور جدایی از دنیای مجازی و گذران اوقات فراغت با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مجوز، نظارت و همكاری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در آخرین ماه پاییز ١٣٩٦ برای اولین بار در شیراز مجموعه بازی های اتاق فرار (Escape room ) را راه اندازی نموده است.
این مجموعه با تحقیق و تلاش پی گیر تیمی زبده از متخصصین معماری و عمران و همچنین نویسندگان و طراحان حرفه ای در زمینه تئاتر و بازی های فكری و خلاقانه طراحی و اجرا شده است.
رازماز با راه اندازی 18 اتاق فرار متفاوت و منحصر به فرد در ژانرها و تم های مختلف به صورت همزمان دنیای مجازی را به واقعیت تبدیل میكند و به شما این امكان را میدهد كه لذت و هیجان یك بازی را به صورت كاملا واقعی و ملموس تجربه كنید تا مدتی از دنیای تنهایی خود دور شوید.
همچنین این فرصت را در اختیار شما قرار میدهد تا از بازی های فكری و برد گیم (Board Game) در كنار دوستان خود لذت ببرید.
این مجموعه با راه اندازی كافه رازماز زیر نظر متخصصین و باریستای حرفه ای مفتخر است تا در فضایی سبز و آرامش بخش پذیرای شما باشد.
شما میتوانید از امكانات رفاهی و تفریحی مجموعه رازماز نهایت لذت را ببرید.
اینستاگرام : https://www.instagram.com/razemaz

اتاق فرار پنیک روم شیراز

پارامونت ، مجتمع تجاری تفریحی زیتون

07132305000

اینستاگرام : https://www.instagram.com/paniqroom.ir

اتاق فرار آلکاتراز روم شیراز

مجتمع خلیج فارس، ورودی شماره 5 پارکینگ، ورودی سینما هنر شهر آفتاب

09175665676

اتاق فرار ققنوس شیراز

تپه تلوزیون خیابان جهاد سازندگی – کوچه 12 فرعی 2/12 ساختمان ققنوس

07132279853

اتاق فرار پارک آزادی

میدان آزادی، پارک آزادی

09171870903

اتاق فرار راز ماز شعبه قصردشت

چهارراه زرگری به سمت فلکه قصردشت، نبش کوچه 77

07136266064

اتاق فرار برمودا شیراز

بلوار جمهوری کوچه 35

07132295224

اتاق فرار چگونه فضایی دارد؟

اتاق‌های فرار عموماً در قالب فضاهایی از قبیل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه، فضاپیماها و هر مکان دیگری که سازگار با داستان بازی باشد،

در دنیای واقعی شبیه‌سازی می‌شوند. هر اتاق فرار شبیه به تمام فیلم سینمایی دارای ژانر و سناریویی مشخصی می باشد، همانگونه که در فیلم های سینمایی نویسنده، بازیگران، کارگردان، تهیه کننده، دکوراتور و سایر دست اندرکاران همواره می کوشند تا اثر نهایی هرچه بیشتر به ژانر و سناریوی فیلم نزدیک و مرتبط باشد

و برای مخاطبان حس همزاد پنداری و پویایی اثر را زنده کند، در اتاق فرار نیز سرمایه گزاران، طراحان، مجریان و گیم مستر همواره در تلاشند تا بازیکنان در طول بازی حس حضور در فضایی واقعی را تجربه کنند.

گرچه به دلیل مسائل حفاظت فردی و همچنین عدم توانایی استفاده از ترفندهای پرده کروماکی در اتاق های فرار ممکن است اتفاقات خارق العاده و خاص میسر نباشد، ولی در اتاق فرارهایی که دارای کیفیت مطلوب باشند، این حس همزاد پنداری تا حد قابل توجهی قابل مشاهده است.

طراحی سایت ارزان در شیراز
3.7/5 - (14 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا